(引用自:youtube http://tw.youtube.com/watch?v=HNefNLOHVYk)

今天無意間在廣播中,聽到這首『eyes on me』,

覺得好好聽,也發現原來是太空戰士八代~王菲唱的,

所以到youtube上去找了~發現還有mv可以看,

真的好讚~跟大家分享~

Whenever sang my songs on the stage, on my own

Whenever said my words whishing they would be heard

I saw you smiling at me was it real or just my fantasy

You'd always be there in the corner of this tiny little bar

不論在何時唱著我的歌,在舞台上也好,孤獨一個人也好

不管什麼時候說著我的話,一直希望能夠讓你聽見

望著你對我的笑容 ,不知道這是真實還是幻想

你總是一如往日的出現在角落,在這狹小的小酒吧

My last night here for you same old songs, just once more

My last night here with You? Maybe yes, maybe no

I kind of liked it you're your way. How you shyly placed your eyes on me

Oh, did you ever know ? That I had mine on you

這是最後一晚我為你而守候,一遍一遍唱著你我的歌曲

這是與你在一起的最後一晚嗎?也許是,也許不是

我好喜歡妳的一切 ,你怎麼能夠用如此羞澀的眼神望著我

喔!你曾知道嗎?我的心早就屬於你 .

Darling, so there you are with that look on your face

As if you're never hurt as if you're never down

Shall I be the one for you who pinches you softly but sure

If frown is shown then I will know that you are no dreamer

親愛的,所以你就在那裡,你臉上的表情

就好像你不曾受傷,就好像你不曾跌倒

讓我成為妳的一部份,好嗎?誰溫柔但是卻傷害了你呢?

如果為了挫折就皺眉的話 ,我會認為你是沒有夢想的人 .

So let me come to you close as I wanted to be

Close enough for me to feel your heart beating fast

And stay there as I whisper

How I loved your peaceful eyes on me

Did you ever know

That I had mine on you

所以,讓我奔向你

像我所想像的去接近你

盡量的靠近我

讓我去感受你快速的心跳

雖然我吹著口哨但我還在這裡

我是如此愛你用溫柔的的眼神看著我

你是否明瞭

我的心早就屬於你

Darling, so share with me

Your tears if you're holding back

Or pain if that's what it is

親愛的,跟我分享妳的所有

與你一起分享足夠的愛

當你心情不好時,我會和你一同分擔

How can I let you know

I'm more than the dress and the voice

Just reach me out then

You will know that you're not dreaming

要如何才能讓妳知道

華麗的外表和動人的聲音都不夠形容我

只管放心的到我身邊

妳會明瞭這不只是一場夢

Darling, so there you are

With that look on your face

As if you're never hurt

As if you're never down

Shall I be the one for you

Who pinches you softly but sure

If frown is shown then

I will know that you are no dreamer

親愛的,所以你就在那裡

你臉上的表情

就好像你不曾受傷

就好像你不曾跌倒

讓我成為妳的一部份,好嗎?

誰溫柔但是卻傷害了你呢?

如果為了挫折就皺眉的話

我會認為你是沒有夢想的人

(歌詞引用自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1105051202813  )

arrow
arrow
    全站熱搜

    PapaeyeTing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()